22 listopada, w Książnicy Podlaskiej, odbyło się spotkanie skierowane do kobiet pragnących osiągnąć sukces w biznesie. T.ym razem tematem przewodnim było „słowo”

Jako pierwsza rozpoczęła Krystyna Bezubik: autorka kursów kreatywnego pisania (www.piszebochce.pl). Przeprowadziła krótki warsztat nt języka literackiego w reklamie. Wspólnie z uczestnikami analizowała sposoby przyciągnia odbiorców i sposoby kreowanie interesujących tekstów marketingowych.
Kolejno Anita Boharewicz: vlogerka i blogerka (www.bookreviews.pl), podczas swojej prelekcji, skupiła się na wykorzystaniu słowa w internecie. W szczególności opierając się na własnych doświadczeniach , mówiła o możliwościach i sile jaka drzemie w blogowaniu. Jako blogerka wyjasniła różnice pomiędzy blogiem tradycyjnym a vlogiem oraz zachecała do realizacji promocji porzez te formy kounikacji marketingowej.
Jako ostatnia zabrała głos Małgorzata Kadysz: trenerka rozwoju osobistego i pisarka. Swoje wystąpienie skupiła na skutecznej komunikacji w biznesie i na co dzień, świadomym budowaniu przyszłości. Ponadto uczesnicy mieli szansę zasiegnąc informacji nt możliwości wydawania własnych książek na rynku wydawniczym.
Kolejne spotkanie Przedsiębiorczej Kobiety już w lutym przyszłego roku.